پاسخ سرلشکر سلیمانی به سخنان اوباما

آمریکا نتوانسته و نمی‌تواند در پی براندازی جمهوری اسلامی برآید(سردار سلیمانی)

شانزدهمین اجلاسیه کنگره شهدای استان کرمان یادواره شهدای ادوات از ساعت ۹ صبح امروز چهارم مهر ماه در حسینیه ثارالله کرمان آغاز شد. سردار سلیمانی در این اجلاسیه اظهار داشت:دشمن از ابتدای سال ۵۸ نشان می داد که در حال آماده سازی برای جنگ است. صدام با فروش بیشتر نفت در حال ذخیره سازی ارز برای آغاز جنگ بود.

slymny 0

وی با بیان اینکه جنگ ما از آغاز تا پایان هم نابرابر بود و هم ناجوانمردانه عنوان داشت: تنها کمک های مستقیم اعراب به رژیم صدام دو و نیم برابر کل هزینه های اقتصادیی بود که ما در جنگ با صدام پرداخت کردیم.

فرمانده سپاه قدس ادامه داد:بلوک بندی شرق و غرب پس از انقلاب اسلامی و به خاطر دشمنی با ایران اسلامی به هم خورد.

فرمانده لشکر ۴۱ثارالله با اعلام اینکه ما در آغاز جنگ آماده نبودیم در حالی که تمام دنیا پشت سر رژیم صدام بود گفت: ما دو نوع پیروزی در دفاع مقدس بدست آوردیم یکی در داخل و یک در خارج.

وی در تشریح پیروزی خارجی جمهوری اسلامی گفت:ناکارآمد کردن دشمن در رسیدن به اهدافش به خصوص مهمترین هدف آنها یعنی ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی و تجزیه کشور از پیروزی های خارجی دفاع مقدس بود.

سردار سلیمانی پیروزی خارجی دیگر ایران در دفاع مقدس را پیگیری دشمن در خاک خود بود بیان داشت: امام قبول کرد که در دفاع از مردم عراق در برابر رژیم صدام و در دفاع از مردم خود شهید بدهد.

وی در تشریح پیروزی های داخلی دفاع مقدس اعلام کرد: دفاع مقدس مانند یک مدرسه متحرک دینی بود که همه ملت ایران در آن وارد شدند.

این فرمانده دفاع مقدس ادامه داد: ملت ایران با این مدرسه مقاومت عزت، ملیت و تمامیت ارضی خود را حتی از فکر هر متجاوزی حفظ کرد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه آمریکا در طول سی و چند سال گذشته هر کاری برای ساقط کردن نظام که از دستش برمی آمد انجام داد اما موفق نشد گفت: اوباما چون دیگر نمی تواند کاری علیه نظام انجام دهد به همین دلیل از سر ناتوانی اعلام می کند که ما به دنبال براندازی نیستیم.

وی خطاب به دولتمردان آمریکا گفت: تمام ذهن شما برای براندازی ملت ایران بوده است و این سابقه در ذهن مردم ایران باقی خواهد ماند.

سردار سلیمانی اضافه کرد: دشمن حتی خرید دارو به ملت ایران را هم تحریم کرد و وقتی این حرف که “به دنبال براندازی نیستم” مورد قبول است که آثار آن پاک شود.

فرمانده سپاه قدس با بیان اینکه صدور انقلاب صدور فکر “می توانیم” بود، تصریح کرد: صدور انقلاب یعنی یک ملتی که تحت شدیدترین محدودیت ها و فشار ها بود با توکل به خدا و اتکا به ملت می ایستد.

سردار سلیمانی با اعلام اینکه صدور انقلاب صدور ابزار آلات و مستشار نبوده است، ادامه داد: صدور انقلاب در باور اتکا به خدا و ایمان به او بود و ما ایمان به خدا و اتکا به ملت و معنویت را صادر کردیم.

لازم به ذکر است، رویکرد اجلاسیه کنگره شهدای استان کرمان طی سال‌های اخیر به صورت واحدی بوده و تاکنون یادواره شهدای تبلیغات، آماد و مخابرات برگزار شده است و در شانزدهمین کنگره هم یادواره شهدای ادوات برگزار می‌شود و استان کرمان ۳۸۰ شهید ادوات دارد.

همزمان با این یادواره نمایشگاه سلاحهای ادواتی نیز بر گزار شده بود .

پس از مراسم یادواره رزمندگان ادوات گرد هم جمع شده و یاد وخاطره دفاع مقدس تازه شد

8 1

 

 

 

 

 

 

تمامی حقوق نزد قرارگاه تیپ ادوات لشکر 41 ثار الله محفوظ می باشد