دفاع مقدس به عنوان برگ زرینی در قلب تاریخ ثبت شده است

فرمانده تیپ زرهی ذوالفقار گفت: دفاع مقدس به عنوان برگ زرینی در قلب تاریخ ثبت شده است.

به گزارش ستاد یادواره شهدای ادوات در کرمان ، سردار حسین افشارمنش بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آیین رژه نیروهای مسلح با محوریت سپاه ثارالله استان کرمان در روز 31 شهریورماه جاری در کرمان برگزار می‌شود.

106-1

وی، محل برگزاری آیین رژه را بولوار 22 بهمن شهر کرمان عنوان کرد و بیان داشت: این آیین به مناسبت آغاز هفته گرامیداشت دفاع مقدس در ساعت هشت صبح برپا می‌شود.
افشارمنش ابراز داشت: دفاع مقدس به عنوان برگ زرینی در قلب تاریخ ثبت شده است و ادامه و مرور این تاریخ نیاز به یادآوری دارد و هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای یادآوری خاطرات رزمندگان و شهدا است.
وی با بیان اینکه اقتدار امروز جمهوری اسلامی و منطقه به علت رشادت، مردانگی و ایستادگی رزمندگان دفاع مقدس است، تصریح کرد: اگر رزمندگان نبودند به طور قطع ما هم امروز نبودیم و اگر دشمن تا دندان مسلح اقتدار رزمندگان ما را تجربه نمی‌کرد، بارها و بارها ایران را شخم زده بود.
این یادگار دوران دفاع مقدس اظهار داشت: در رژه نیروهای مسلح در در کرمان تجهیزات پیشرفته‌ای مانند تانک‌ها و نفربرهای پیشرفته و موشک‌انداز فجر پنج به نمایش گذاشته می‌شود.
سردار افشار منش دبیر کنگره شهدای استان کرمان اعلام کرد کنگره شهدای استان کرمان با محوریت یادواره شهدای ادوات در روز پنجشنبه 4 مهرماه از ساعت 830 تا 1130 در حسینیه ثارالله برگزار می گردد .
این یادواره بمنظور معرفی ادوات لشکر 41 ثارالله و تجلیل از شهدای این تیپ و ابداعات و اقدامات ادوات توسط شهید زندی در قالب نمایشنامه و سخنرانی برگزار می گردد ، نمایشنامه ها در خصوص سازماندهی ادوات و شخصیت شهید صادقی ، ابداعات و اقدامات ادوات توسط شهید زندی و شخصیت و نحوه شهادت شهید زندی انجام می شود .
وی اظهار داشت همزمان با این یادواره نمایشگاه سلاحهای ادواتی نیز در محل یادواره برگزار می گردد .

8 1

 

 

 

 

 

 

تمامی حقوق نزد قرارگاه تیپ ادوات لشکر 41 ثار الله محفوظ می باشد