مراسم تشیع سردار محمد علی الله دادی

مراسم تشییع پیکر سردار شهید "محمدعلی الله دادی" صبح امروز با حضور سردار سرلشکر "قاسم سلیمانی" فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار "اسماعیل قاآنی" جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه، "علیرضا رزم حسینی" استاندار کرمان و اقشار مختلف مردم در سیرجان برگزار شد.

در این مراسم که با عزای عمومی در شهرستان سیرجان همراه بود، انبوه مردم قدرشناس این شهرستان با حمل پرچم‌های مقاومت اسلامی و ایران اسلامی از حسینیه امام خمینی(ره)  مراسم تشییع پیکر این شهید آغاز و تا بازار این شهر ادامه پیدا کرد.

 

در این مراسم پیام "سیدحسن نصر الله" دبیرکل حزب الله لبنان توسط شیخ نبیل قاموت نماینده وی به عربی قرائت شد. مضمون این پیام بزرگداشت و یاد خوبی‌ها و رشادت‌های سردار شهید الله دادی بود.

همچنین در این پیام بارها از کلمه‌ی "قائد" برای سردار شهید الله دادی به کار برده شده بود.

سردار قاآنی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه نیز در این مراسم با اشاره به شکست هیمنه اسرائیل و آمریکا توسط نیروهای حزب الله لبنان و فلسطین خطاب به صهیونیست‌ها گفت: شما کسانی هستید که بزرگترین هنرتان کودک کشی است.

وی ادامه داد: در بررسی جنگ‌هایی که شما علیه ملت‌های مظلوم به راه انداخته‌اید می‌بینیم بیشترین کشته شدگان کودکان هستند و این نشان از ترسو بودن شما در جنگ واقعی است.

قاآنی خاطرنشان کرد: شما هیچ هویت و موجودیتی ندارید و امروز به لطف الهی موشک‌های مقاومت در سرزمین رژیم جعلی صهیونیستی همدیگر را قطع می‌کنند.

وی تاکید کرد: یقینا ما در زمان و مکان خود جواب گستاخی‌های و اوباش‌گری‌های شما را می‌دهیم و بدانید سوهان روح و عمر شما خواهیم بود.

در پایان پیکر این شهید بزرگوار جهت خاکسپاری به زادگاهش در پاریز منتقل شد.

در پاریز با انبوح مردم قدر شانس مراسم تشیع از ابتدای شهر تا مزار شهداء بر گزار و به خاکرسپرده شد.

در مراسم حاج قاسم سلیمانی ضمن حالیت طلبیدن از مردم برای شهید بزرگوار زیارت عاشورا را قرائت نمودند . 

alahdad 1

8 1

 

 

 

 

 

 

تمامی حقوق نزد قرارگاه تیپ ادوات لشکر 41 ثار الله محفوظ می باشد