جلسه یادواره شهدای ادوات در فرمانداری سیرجان

اولین جلسه برگزاری یادواره شهدای ادوات در شهرستان سیرجان با حضور دکتر مکی آبادی فرماندار سیرجان و جمعی از مسئولین ادرات و نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان سیرجان در فرمانداری بر گزار گردید .

پس از تلاوت قرآن کریم برادر اسماعیل بیگی مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری که یک از فرماندهان ادوات در دفاع مقدس می باشند در خصوص ادوات و شهدای ادوات و شهید زندی توضیح دادند .

همچنین در خصوص ابداعات و ابتکارات شهید زندی که در دوران دفاع مقدس در بهبوحه جنگ انجام گرفت و نقش آتش پر حجم ادوات لشکر 41 ثارالله در عملیاتهای مختلف بخصوص عملیات والفجر 8 توضیح دادند .

00

سپس برادر نعمتی مسئول ستاد یادواره شهدای ادوات در خصوص نحوه شکل گیری و سازماندهی ادوات در دفاع مقدس و نقش شهید زندی در شکل گیری ادوات توضیح دادند .
در ادامه جناب سرهنگ شمس الدینی فرمانده ناحیه سیرجان و دبیر یادواره شهرستان در خصوص کنگره شهید احمد شول و کنگره شهید زندی و 380 شهید ادوات لشکر 41 ثارالله و برنامه های در دست اقدام توضیح دادند .
برادر قائینی خاطره ای از شهید زندی در عملیات کربلای 5 و نحوه شهادت ایشان نقل کردند .
در ادامه فرماندار ویژه سیرجان دکتر مکی آبادی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس مخصوصا شهید زندی به بیان شهدای ادوات لشکر 41 ثارالله پرداختند.
ایشان در ادامه اذعان داشتند بنده بر بسیجی بودم خود می بالم همانطور  مقام معظم رهبری فرمودند که: بسیج یک نعمت الهی است.
در ادامه دکتر مکی آبادی افزودند که ما به شهدا بدهکاریم و باید دینمان را ادا کنیم.
مکی آبادی در پایان جلسه از همه خواستند بحث ستاد یادواره شهدای شهرستان را جدی بگیریم تا به نتیجه مورد نظر برسیم .
در پایان جلسه برنامه های اجرایی مشخص و تعداد 6 کمیته برای ادامه کار تشکیل گردید و مقرر شد جلسات کمیته ها برگزار و هر دوهفته یک جلسه با حضور فرماندار محترم سیرجان گزارش کار کمیته ها ارائه گردد .

001

002

003

004

8 1

 

 

 

 

 

 

تمامی حقوق نزد قرارگاه تیپ ادوات لشکر 41 ثار الله محفوظ می باشد