تشییع پیکر سردار افشارمنش در کرمان

مراسم تشییع پیکر سردار حسین افشارمنش فرمانده تیپ مکانیزه ذوالفقار سپاه در کرمان با حضور مسئولان، فرماندهان نظامی، خانواده شهدا و یادگاران دفاع مقدس از مقابل حسینیه ثارالله کرمان برگزار شد.

مراسم ختم این جانباز و پیشکسوت دفاع مقدس صبح پنجشنبه 25 اردیبهشت از ساعت 9 تا 11 در حسینیه ثارالله کرمان برگزار می‌شود.

همچنین آیین بزرگداشت این فرمانده سپاه عصر جمعه 26 اردیبهشت از ساعت 16 و 30 تا 18 و 30 در مسجد جامع بم و عصر شنبه 27 اردیبهشت از ساعت 17 تا 18 و 30 در حسینیه شهدای جیرفت و روز یکشنبه 28 اردیبهشت از ساعت 16 تا 18 در حسینیه سید الشهداء کهنوج برگزار می‌شود.

 زنده‌یاد سردار افشارمنش در محور بم ـ کرمان بر اثر سانحه رانندگی جان باخت در این حادثه عروس نامبرده نیز فوت کرد و همسر و نوه‌اش مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

سردار حسین افشارمنش از پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس بود و در دوران جنگ تحمیلی مسئولیت واحد خمپاره، رئیس ستاد تیپ ادوات و فرماندهی ادوات لشکر 41 ثارالله کرمان را به عهده داشت.

وی همچنین فرماندهی تیپ یکم لشکر 41 ثارالله، فرماندهی توپخانه لشکر 41 ثارالله و معاونت هماهنگ‌کننده لشکر 41 ثارالله کرمان را در کارنامه خدمت جهادی خود دارد.

آخرین مسئولیت سردار حسین افشارمنش فرماندهی تیپ مستقل مکانیزه ذوالفقار نیروی زمینی سپاه در کرمان بود.

سردار افشارمنش از جانبازان هشت سال دفاع مقدس بود که در آن دوران بر اثر اصابت ترکش به سر، تیم‌های امدادی گمان می‌کنند، این مجروح به شهادت رسیده و سریعا وی را به سردخانه منتقل می‌کنند، اما به هنگام تقسیم شهدا بر اثر بخار گرفتن پلاستیک روی صورت متوجه می‌شوند، این رزمنده دوران دفاع مقدس زنده است.

123456789101112131617

8 1

 

 

 

 

 

 

تمامی حقوق نزد قرارگاه تیپ ادوات لشکر 41 ثار الله محفوظ می باشد