تشییع جنازه سردار افشارمنش در بم و کرمان

فردا چهارشنبه پیکر جانباز و پیشکسوت دفاع مقدس، سردار حسین افشارمنش فرمانده تیپ مکانیزه ذوالفقار سپاه در بم و کرمان تشییع می شود.
 مراسم تشییع جنازه سردار حسین افشارمنش فرمانده تیپ مکانیزه ذوالفقار سپاه در کرمان فردا چهارشنبه 24 اردیبهشت ماه جاری ساعت 8:30 دقیقه صبح در شهرستان بم از میدان امام تا مهدیه سپاه  و ساعت 16 از مقابل حسینیه ثارالله کرمان برگزار می شود.
همچنین مراسم ختم این جانباز و پیشکسوت دفاع مقدس صبح پنجشنبه 25 اردیبهشت از ساعت 9 تا 11 در حسینیه ثارالله کرمان برگزار می شود.

afshar 4

آیین بزرگداشت این فرمانده سپاه عصر جمعه 26 اردیبهشت از ساعت 16 و 30 تا 18 و 30 در مسجد جامع بم و عصر شنبه 27 اردیبهشت از ساعت 17 تا 18 و 30 در حسینیه شهدای جیرفت و عصر یکشنبه از ساعت 16 تا 18 در حسینیه سید الشهداء کهنوج برگزار می شود.
مرحوم سردار افشارمنش عصر روز گذشته در محور بم ـ کرمان بر اثر سانحه رانندگی جان باخت در این حادثه عروس نامبرده نیز فوت کرد و همسر و نوه اش مجروح و به بیمارستان پاستور بم منتقل شدند، حال عمومی دو مجروح این حادثه خوب است و دچار شکستگی از ناحیه پا هستند و باید تحت عمل جراحی قرار گیرند.
سردار حسین افشارمنش از پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس بود و در دوران جنگ تحمیلی مسئولیت واحد  مینی کاتیوشا و خمپاره انداز ، رئیس ستاد تیپ ادوات و فرماندهی ادوات لشکر 41 ثارالله کرمان را بعهده داشت .
این رزمنده دلاور در عملیات کربلای یک از ناحیه سر مجروح شد که همه می گفتند به شهادت رسیده و خدا عمر دوباره ای به ایشان داد که تا کنون خدمت نماید .
ایشان تا کنون شهید زنده ای بودند که پس از تحمل درد و رنج مجروحیت و تلاش بسیار به همرزمان شهیدش پیوست
روحش شاد و یادش گرامی باد .

8 1

 

 

 

 

 

 

تمامی حقوق نزد قرارگاه تیپ ادوات لشکر 41 ثار الله محفوظ می باشد