قدرت نظامی ایران قابل مقایسه با هیچ دورانی نیست

پژوهشگر و محقق تاریخ اسلام با بیان اینکه قدرت نظامی امروز ایران قابل مقایسه با هیچ دورانی نیست، گفت: امروز نفس‌های صهیونیسم به سبب ترس از قدرت نظامی ایران به شماره افتاده و برای حفظ حیات خود دست به دامان استکبار شده است.
 علی اکبر رائفی‌پور در ویژه برنامه " زیر خیمه خورشید" به مناسبت اربعین حسینی در کرمان، خطاب به جوانان هیئتی، اظهارکرد: اگر می خواهید راه یکساله را یک شبه طی کنید، باید گناه و معصیت را ترک کنید.

 

rafei

پژوهشگر و محقق تاریخ اسلام افزود: خداوند از لذت گناه آگاه است و اگر بنده‌اش به خاطر خشنودی خدا معصیتی را ترک کند، خداوند نوری را در دل او ایجاد می‌کند که بواسطه آن نور زندگی‌اش تغییر می‌کند.

رائفی‌پور با اشاره به اینکه قرآن کریم از ابراهیم پیامبر بعنوان یک کلمه الهی و از آل او بعنوان شجره طیبه یاد می‌کند، گفت:‌ در مقابل شجره طیبه، شجره ملعونه قرار دارد.

وی تصریح کرد: شجره ملعونه بخاطر حسادت از شجره طیبه که همان ابراهیم و آل ابراهیم است با خداوند در افتاد و تصمیم گرفتند به هر شکل ممکن، جانشین خداوند بر روی زمین باشند.

پژوهشگر و محقق تاریخ اسلام با اشاره به اینکه ابلیس، خداوند و تمام صفات الهی به جز دو مورد را قبول دارد، خاطر نشان کرد: شیطان توحید و معاد را قبول دارد، اما با عدالت و جانشینی خداوند مخالفت می‌کند، یعنی در اصل او با عدالت و ولایت خداوند مشکل دارد.

رائفی‌پور با بیان اینکه در آخرالزمان دو شجره طیبه و ملعونه با هم درگیر می‌شوند، گفت: اسلام سه دوره نفاق، زورگویی و دوره تن پروری و خوردن و خوابیدن را پشت سر گذاشت تا حکومت امام علی (ع) آغاز شد، اما هنوز سایه این مثلث شوم بر دنیا بسیط شده است.

وی شجره ملعونه در عصر حاضر را صهیونیسم عنوان کرد و افزود: امروز نقطه مقابل با صهیونیسم در لبنان به رهبری سید حسن نصرالله، در عراق به رهبری سادات حکیم و آیت الله سیستانی و در ایران به رهبری امام خامنه‌ای است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

8 1

 

 

 

 

 

 

تمامی حقوق نزد قرارگاه تیپ ادوات لشکر 41 ثار الله محفوظ می باشد